Dreamers Isle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Spel uitleg] Hoe kom ik in een kudde ?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shaitan
Admin
Shaitan



Horse Sheet
Leefdtijd: 4 years.
Kudde: Flying Evils Alfa
Partner: Love makes you blind.

[Spel uitleg] Hoe kom ik in een kudde ? Empty
BerichtOnderwerp: [Spel uitleg] Hoe kom ik in een kudde ?   [Spel uitleg] Hoe kom ik in een kudde ? Emptydi feb 28, 2012 3:25 am

Er zijn 2 soorten kudde's op het eiland. Een goede en een slechte kudde. Om te beginnen
moet je karakter van je paard bij de kudde horen. Een slecht paard in een slechte
kudde en een goed paard in een goede kudde. Hoe je in ene kudde komt staat hieronder.

1) Als eerste zoek je een kudde uit. Zoals ik al zei : Een kudde die bij je paard past.
2) Ga naar kudde's en lees de omschrijvingen goed door. Er zouden
zomaar bepaalde regeltjes kunnen zijn. Bijvoorbeeld pas aanmelden bij 30 punten.
3) Dan maak je een topic aan in het Neutrale gebied en ''hinnik'' je zeg maar naar
de kudde leider op dat moment. Daarvan maak je een post. Niet alleen van : Ik hinnik naar
de kudde leider. En post je de link in een reactie in het kudde topic.
4) Je krijgt dan vanzelf een pb gestuurd van de kudde leider dat je bent aangenomen.

-Het Dream Team.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Spel uitleg] Hoe kom ik in een kudde ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe bij kudde?
» ... Kudde
» [Horse Sheet] Kudde's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dreamers Isle :: Algemeen :: Informatie :: Spelinformatie :: Het spel-
Ga naar: