Dreamers Isle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kleine fout + andere melding

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kalliope





Horse Sheet
Leefdtijd: 6 jaar
Kudde: HÁHÁHÁ
Partner: gєт συт σƒ му ωαу. υη∂єяѕтαη∂؟

Kleine fout + andere melding Empty
BerichtOnderwerp: Kleine fout + andere melding   Kleine fout + andere melding Emptydi feb 28, 2012 7:18 am

Ik heb een klein foutje gevonden. Onder het kopje Fouten staat namelijk RGP in plaats van RPG.

Ook had ik nog iets anders, een soort opmerkingen. Ik weet niet waar ik die anders zou moeten posten dus doe ik ze maar hierbij:

Bij Avatars en Onderschriften hier op het forum is het tekstje compleet overgenomen. Niet dat dit mij verder iets aangaat, maar ik denk ik zeg het maar even. Dit kan namelijk snel erg gevonden worden door de eigenaars van het andere forum. Als je eventueel hulp nodig hebt met het tekstje kun je me altijd een PB sturen indien dat nodig is.

Het is trouwens totaal niet bedoeld om af te katten, alleen maar om jullie te helpen. Het forum ziet er namelijk prachtig uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalliope





Horse Sheet
Leefdtijd: 6 jaar
Kudde: HÁHÁHÁ
Partner: gєт συт σƒ му ωαу. υη∂єяѕтαη∂؟

Kleine fout + andere melding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine fout + andere melding   Kleine fout + andere melding Emptydi feb 28, 2012 7:22 am

Oh! En bij de karakter kaart staat leefdtijd in plaats van leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kleine fout + andere melding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dreamers Isle :: Algemeen :: Helpdesk :: Fouten-
Ga naar: